مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ

یک مذاکره چیره در پباده سازی UXچه گونه برای مذاکره مهیا گردید؟ طراحی سایت در مشهد   به عبارتی‌طور که می دانید هر گفتمان بر روی قضیه خاصی تمرکز داراست البته اینجانب سفارش میکنم از همین اولِ عمل نکات مایحتاج برای انجام مذاکره در هر مسئله‌ای را خاطر بگیرید.
 مدام ورقه و اتوماتیک به یار خویش داشته باشید. یادداشت‌برداری از دعوا و گفتگوهای گفتگو از مهم ترین موضوعاتی میباشد که می بایست به حافظه داشته باشید. هیچگاه تنها به ذهن سپردن مطالب اکتفا نکنید چون به احتمال زیاد در آخر هر مذاکره اکثر مطالب اساسی را فراموش خواهید کرد.قبل از انجام گفتمان مطمئن گردید به تعریف و تمجید صحت از عمل و هدفی که قرار میباشد انجام دهید، رسیده‌باشید تا هنگام رای زنی بدانید به سوی چه هدفی بایستی زمینه گفت و گو را بکشانید. مرحله به مرحله فرآیند وصال به غرض خویش را بشناسید تازمانیکه مخاطب درخصوص گام‌های بعدی شما پرسش کرد حرفی برای بیان کردن داشته باشید و پاسخ او‌را به آینده موکول نکنید.پژوهش ها موردنیاز را انجام دهید؛ برای آشنایی بدون نقص کمپانی، چگونگی فراهم‌سازی متاع، برهان پباده سازی این مال و… مدت موردنیاز را بگذارید.از نو‌ترین مثال کالا استعمال نمائید. هرچند بیشتر مقطع رای زنی صرف سخن و مذاکره می شود البته شما می بایست مثال‌ای تصویری از فعالیت و مال خویش را برای دوران رای زنی فراهم فرمائید که طرز استعمال از مال و عارضه ها مورد نیاز برای به کارگیری از آن‌ را به نیکی نشان دهد.با صفر تا صد مثال متاع خویش آشنا باشید تا در صورتیکه دربین مذاکره راجع به موضوعی سخن شد که مثال آن در جنس شما وجود داراست بتوانید سریع به آن رجوع‌نمایید و ادامه مشاجره را روی به عبارتی مثال نخستین انجام دهید. درصورتی که که گفتمان از رویه بدور دارید عملکرد فرمائید فضا آرامی برای انجام گفتمان تعیین فرمائید تا تمرکز ما یحتاج برای انجام گفت‌و‌گو را داشته باشید. استرس نداشته باشید. استرس شما ناخوداگاه به شخص گفتگو‌شونده منتقل می‌گردد حتی وقتی که تظاهر نمایید تماما خوب می باشید. از قبلی محیطی تماما آهسته و طبیعی برای مذاکره آماده نمائید تا هم خویش شما و هم گفت‌و‌گو‌شونده حس راحتی داشته باشید.قبل از انجام رای زنی به‌این زمینه تصور کنید که در‌صورتی‌که گرد هم آیی به عبارتی‌سیرتکامل که در لحاظ داشتید پیش رفت و به آخر رسید چه گونه مخاطب را به متاع خویش وفادار نمایید تا در آینده از کالا شما به کار گیری نماید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 184 تاريخ : شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 19:19


معرفی سرویس ها با وب سایت یکی شایسته ترین و کارآمدترین طریق‌های الان جامعه، طراحی سایت در مشهد  برای ارائه سرویس ها می باشد. ارائه وب سایت‌های خوب و قدرتمند همینطور تاثیر بسزایی در جلب اعتماد عموم داشته اند....

گذر برهه زمانی تغییرات متعددی در مدل معاش عموم ساخت و ساز نموده است. همین تغییر تحول مدل معاش موجب تغییر تحول در طرز‌های کسب و فعالیت و بازاریابی شده‌است. امروزه بسط وب و سرویس ها آن، منجر گشته که عموم حتی برای نیاز‌های روزانه‌ی خویش به سراغ وب رفته و در وب به‌دنبال جواب نیازهایشان بگردند. همین دستور منجر گشته میباشد که اکثری از کار‌های بازاریابی و فروش از روش وب صورت بپذیرد.

معرفی سرویس ها با وبسایت یکی شایسته ترین و کارآمدترین طرز‌های شرایط کنونی جامعه، برای ارائه سرویس ها می باشد. ارائه وبسایت‌های خوب و قدرتمند همینطور تاثیر بسزایی در جلب اعتماد عموم داشته اند. تا آنجا که بخش اعظمی از صاحبان کسب و عمل ادله اساسی پیروزی خویش را در کیفیت بالای سایت خویش میدانند. در پی این مقاله با برگزیدگان‌ها همدم باشید تا با شما خصوصیت‌های یک ساخت وب سایت ماهر را بین بگذاریم.

 

طراحی وب ماهر به چه معناست؟
در حدود ۳۰ سال از روی عمل وارد شدن دنیای اینترنت می‌گذرد و دنیای وب هرروز در اکنون پرورش میباشد. تا به امروز بیش تر از یک و نیم میلیارد دامنه تثبیت گردیده‌اند و همین مورد میتواند درستی قضیه رویش وب و طراحی وب ماهر را تأیید نماید.

با ارتقاء تعداد آغاز آپ‌ها و بیزینس ها، تعداد تارنما‌هایی که فروش اینترنتی و یا این که حتی به نوعی معرفی و تبلیغات اینترنتی از روش تارنما دارا‌هستند نیز ارتقاء یافته میباشد. ولی سوالی که پیش خواهد آمد این میباشد که چه نوع وبسایت‌هایی می توانند حاصل مثبتی برای صاحب و مالک بیزینس و یا این که شروع‌آپ به ارمغان آورند؟ و یا این که طراحی وب ماهر به چه معناست؟

در جواب به‌این پرسش خواهیم توانست بگوییم در کل ساخت سایت ماهر در معنای پباده سازی سایتی کاربردی با دارا بودن کل خصوصیت‌ها و آپشن‌های ما یحتاج مدیریت و مخاطب و همینطور توان جواب‌دهی به نیاز‌های طرفین هست. طراحی وب سایت ماهر می تواند موجب شناخته شدن هرچه بیشتر شما و یا این که مارک و کسب و عمل شما در سطح وب شود به همین خیال و خاطر نیز اکثری از مارک‌های مطرح جهان به‌دنبال ساخت وب سایت ماهر میباشند خیر وب سایت‌های عادی.

نکته دیگر در رابطه با طراحی وب سایت ماهر، سئوی قدرتمند وب سایت میباشد. seo یکی دست اندرکاران اساسی در چشم شدن و شناخته شدن یک وب سایت میباشد که اما وصال به یک جايگاه برتر در seo کاری بسیار طاقت فرسا و تخصصی میباشد که ساخت سایت ماهر به آن بسیار اهمیت می دهد.

خصوصیت‌های ساخت سایت ماهر
یک طراحی وب رشته‌ای بایستی به کارداران بخش اعظمی اعتنا کرده و اصول متعددی را رعایت نماید. مورد ها اکثری در رابطه با خصوصیت‌های ساخت سایت ماهر در مقاله ها متفاوت ذکر شده شده‌است، که به بعضی از آن ها اشاره میکنیم:

ظواهر کاربرپسند و در عین هم اکنون رشته‌ای وب سایت
یک کدام از عواملی که تاثیر اکثری بر روی وبسایت و واحد سنجش شناخته شدن و محبوبیت آن داراست، طراحی وب سایت ماهر بر اساس‌ی اصول کاربرپسند و قابل درک و شعور برای کل قشرها جامعه میباشد. یک کدام از دیگر از عواملی که تاثیر متعددی بر کاربرپسند بودن وبسایت شما داراست، سرعت بارگزاری آن میباشد. طبیعی میباشد که یوزرها با اینترنت‌تارنما‌هایی که سرعت پایینی دارا هستند رابطه کافی را برقرار نکنند.

اکران محصول ها و سرویس ها وب سایت کاملا و درست
طبیعتا یوزرها پیرو چیزی به خصوص وارد وب سایت شما می گردند، ساخت وب سایت ماهر می بایست طوری صورت پذیرد که سرویس ها و محصولاتی که مخاطب در ادامه آن‌هاست را با بالاترین سرعت به وی اکران دهد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 197 تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1399 ساعت: 19:46


بوت سترپ (Bootstrap)
پرواضح میباشد که بوت استرپ (Bootstrap) ابزار جدیدی وجود ندارد طراحی سایت در مشهد  ولی انقلابی در نرم‌افزار ‌نویسی ساخت و ساز کرده و به‌ طور همیشگی در روش‌ ی ساخت‌و‌ساز عنصرها مو جود در سایت گزینش ‌کننده میباشد.

در حین نگارش این نوشته ی علمی، پایانی ورژن‌ ی آن (4.4.1 که در نوامبر 2019 عرضه شد) کانتینرهای (container) پاسخگوی جدیدی را معرفی کرده که تا یک نقطه انفصال خاص به‌ خیر و خوبی کار می ‌نمایند و کلاس ‌های «.row-cols» پاسخگوی جدیدی را برای انتخاب مؤثر تعداد ردیف‌ های در میان نقاط انفصال عرضه نموده است.

همینطور بوت استرپ (Bootstrap) جدیداً کتابخانه ‌ی آیکون منبع ‌گشوده تازه خویش، بوت استرپ آیکونز (Bootstrap Icons) را عرضه کرده که برای فعالیت با مؤلفه‌ های بوت استرپ (Bootstrap) پباده سازی‌شده‌است.

آغاز‌ آپ 3 (Startup 3)
در صورتی‌که بوت استرپ (Bootstrap) را دوست دارید ولی نمیخواهید کلیه‌چیز را از در آغاز آغاز نمایید، یک شیوه بی آلایش‌خیس وجود دارااست و آن استعمال از آغاز ‌آپ 3 (startup 3) میباشد؛

برنامه آنلاینی که الگوهای از پیش ‌ساخته و تم ‌هایی در آن تعبیه ‌گردیده که با استعمال از آن‌ ها می ‌قدرت مبادرت به ساخت و ساز اینترنت ‌تارنما بر مبنای بوت استرپ 4 (Bootstrap 4) با یک گرید (grid) 12 ستونی کرد.

می ‌توانید وبسایت خویش را فارغ از تایپ کردن کد و با استعمال از رابط درگ اند دراپ (Drag and drop) بسازید البته برای آخرین کردن آن نیاز به علم اچ ‌تی ‌ام ‌ال (HTML) و سی ‌اس ‌اس (CSS) دارید.

js
Vue.js یک قاب‌ ورک برای ایجاد رابط‌ های کاربری (UI) میباشد و از یک سبک شیء گرای گواهی (DOM) مجازی به کارگیری می‌ نماید. به عبارتی‌ طور که از اسم آن پیداست، کتابخانه مرکزی «Vue» روی لایه ‌ی اکران (view) متمرکز میباشد.

به کدهای مثال از سندهای «Vue» گرفته‌ شده‌است نگاه نمایید که از ورودی استفاده کننده به کار گیری می ‌نماید و ریزه کاری کتابخانه را نشان می ‌دهد. با کدهای اچ‌ تی ‌ام ‌ال (HTML) آغاز می ‌کنیم:

{{ message }}

ReverseMessage


به در اختیار گرفتن‌کننده v-on سفارشی که متد «reverseMessage» را فراخوانی می ‌نماید توجه فرمایید.

این هم کدهای جاوااسکریپت:
var myApp = new Vue({ el: ‘#example’, data: {  message: ‘Hello Vue.js!’ }, methods: {  reverseMessage: function () {   this.message = this.message.split(”).reverse().join(”)  } }});

این مثال کدها این گزاره را با داده پرکرده و متد «reverseMessage» را تمجید می‌ نماید. «Vue» خیر‌ فقط برای اشخاصی که تجربه ‌ی پاره ای در کتابخانه‌ های پیچیده دارا‌هستند عالی میباشد بلکه افزونه ‌های زیادی برای امداد به گسترش اپ‌ های اینترنت تک ‌کاغذ‌ ای پیچیده نیز دارااست.

پترن لب (Patte Lab)
پترن لب (Patte Lab) ابزار زیبای پباده سازی بر اساس سر مشق میباشد که بوسیله دیو اولسون (Dave OIsen )  و پیروزی فراست (Brad Frost) اخلاق‌شده‌است.

این ابزار بر طبق مضمون‌ پباده سازی اتمی ساخته ‌گردیده که بر طبق آن بایستی طرح خویش را به کوچک ‌ترین نصیب‌ ها (اتم) تقسیم کرد و آن ‌ها را برای تشکیل مؤلفه ‌های پهناور ‌خیس و مجدداً قابل ‌استعمال (مولکول و ارگانیسم) ادغام کرد که بعداً می ‌اقتدار آن ‌ها را به سر مشق های قابل‌استعمال تبدیل نمود.

اگرچه این ابزار اصولاً خالق‌ی وب سایت ‌های ایستا میباشد که مؤلفه‌ های رابط کاربری (UI) را در کنار یکدیگر قرار می ‌دهد البته کاربردی بیش تر از این دارااست.

پترن لب (Patte Lab) جداگانه از گویش و ابزار کار می‌نماید؛ شما‌را حاذق می ‌سازد تا سرمشق های رابط کاربری (UI) را باطن یکدیگر قرار دهید و فعالیت پباده سازی را با به کارگیری از داده‌ های پویا انجام دهید.

دارنده ابزارهای تغییر و تحول اندازه نمایشگر جداگانه از دستگاه میباشد و به شما یاری می‌نماید مطمئن گردید سیستم پباده سازی ‌تان به طور کاملً پاسخگو و قابل‌توسعه و گسترش میباشد؛ این‌ سیرتکامل اطمینان دارید که پباده سازی‌تان آن‌ قدر توسعه می ‌یابد تا نیاز های شمارا برآورده سازد.

متریال صفحه ارایی (Material Design)
متریال طراحی صفحه (Material Design )   زبانی بصری وابسته به گوگل میباشد که اصول کلاسیک پباده سازی اثرگذار را با اختراع‌ های دانش و فناوری ادغام می ‌نماید تا بتواند مبنا‌ای دارای انسجام و منعطف برای اینترنت ‌سایتتان بسازد.

اینترنت‌ وب سایت ‌ها و برنامه ‌هایی که با استعمال از قاب ‌ورک متریال طراحی صفحه (Material Design )   ساخت گردیده‌ اند دارنده ظاهری امروزی بوده و برای مخاطب آشنا میباشند؛ درنتیجه عموم فکر می کنند به کارگیری از جنس آخرین سهل و آسان میباشد.

ابزارهای متعددی برای امداد به عمل با این سیستم پباده سازی در دسترس ‌اند؛ روی منابع (Resources) در نوار ناوبری کلیک نمائید تا آن ‌ها را بیابید.

در فهرست بعدی ابزارهای طراحی سایت، مورد‌ های تخصصی ‌خیس معرفی می‌ شوند. این ‌ها ابزارهایی می‌باشند که می ‌توانند جریان کاری شمارا بی آلایش کرده و بسته به نیازهای خاص شما ایرادات معینی را حل نمایند.

نصیب ‌هایی برای فعالیت با تصاویر، ابزارهای پویانمایی، آزمودن، تحویل به مشتری یا این که برنامه نویس ها و فعالیت با حقیقت افزوده (AR) وجود دارااست.

ابزارهای بصری
کانوا (Canva)
می ‌خواهید مبادرت به موکاپ (mock up) سریع و معمولی چیزی مثل اطلاع ‌نگاشت نمائید؟ در شرایطی که این‌طور میباشد لارنس هارمر (Lawrence Harmer)، مؤسس «Solve Web Media»، استعمال از کانوا (Canva) را سفارش می ‌نماید.

این ابزاری بدون پول و بر پایه ی مرورگر میباشد که هر دودسته‌ی طراحان و غیر طراحان از آن به کار گیری می ‌نمایند تا بتوانند گرافیک‌ هایی را برای چاپ و انتشار در اینترنت ساخت و ساز کنند.

هارمر (Harmer) می ‌گوید: «کانوا (Canva) برای تولید تصاویر کیفیت خوب بسیار خوب میباشد. تصاویر روزنه ‌ای به هسته‌ ی مهم اینترنت ‌تارنما شما و رسانه ‌های اجتماعی‌ اند؛ پس چنین ابزاری می ‌تواند کلید پیروزی باشد.»

افینیتی فوتو (Affinity Photo)
درپی جایگزینی برای فتوشاپ یا این که ایلاستریتر (Illustrator) میباشید؟ افینیتی فوتو (Affinity Photo) مختص فن‌ ای ‌هاست چراکه دربرگیرنده حدوداً کل چیزهایی میباشد که ممکن میباشد به آن ‌ها نیاز پیدا نمایید. روی دسکتاپ عالی فعالیت می ‌نماید و یک ورژن ‌ی فوق‌ العاده‌ی آی ‌پاد (iPad) نیز دارااست.

این نرم‌افزار، ایلاستریتر (Illustrator) و فتوشاپ را در یکجا عده کرده و خصوصیت‌ ها و اقتدار متعددی داراست که شما‌را حاذق می ‌سازد تا بتوانید طرح ‌های شگفت‌ انگیزی اخلاق فرمائید.

اوریون آیکون (Orion Icon)
این ابزار طراحی وب سایت برای ساخت و ساز کلکسیون خوب میباشد. اکثر وقت ها ما تیم آیکون ‌های فوق ‌العاده را که اتفاقاً پیدا کردنشان همواره طاقت فرسا میباشد می ‌شناسیم.

زمانی می ‌خواهید آیکون پیدا فرمایید حتی در شرایطی که از شایسته ترین کتابخانه ‌های آیکون از پیش مهیا به کارگیری نمایید، گشوده هم یافتن آن آیکونی که دوست دارید کاری طاقت فرسا و طولانی‌ بازه میباشد.

در صورتی‌که برای شما نیز چنین اتفاقی افتاده به اوریون آیکون (Orion Icon) نگاهی بیندازید. این ابزار برای یافتن آیکون ‌های مطلوب بسیار اثر گذار میباشد و افزون بر آن می ‌توانید مدل آیکون خویش را که دربرگیرنده مورد ‌های آیکون ‌های توپُر، خطی، رنگی و تخت میباشد تغییر تحول دهید.

تمامی آیکون ‌ها با فرمت «SVG» و وکتور در دسترس ‌اند و یکسری در اختیار گرفتن ‌کننده دارا‌هستند که نهایتاً باعث به ساخت‌و‌ساز یک تیم بی ‌نقص برای شما می ‌شوند.

خصوصیت نیکی که داراست این میباشد که می ‌توانید با به کار گیری از آن برای پروژه ‌های گوناگون کلکسیون بسازید؛ این‌سیرتکامل هیچ‌ وقت یادتان نمی‌رود از چه آیکون‌هایی استعمال کرده‌اید و مدل آن‌ ها چه‌گونه ایجادشده میباشد.

SVGito
SVGito یک برنامه اینترنت بدون‌پول میباشد که فولدر ‌های اس ‌ایشان‌ جی (SVG) شما‌را رمز و سامان می ‌دهد تا مایحتاج نباشد آن ‌ها را به‌طور دستی دستکاری فرمایید.

 

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 316 تاريخ : دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت: 22:01


کلمه و واژه‌های UI و UX جزوی از ادبیات ساخت وب سایت می‌باشند  طراحی سایت در مشهدکه اما گه گاه اشتباها به مکان هم به فعالیت می روند. UX یا این که تجربه کاربری مفهومی بسیار وسیع میباشد و بحثی جداازهم می‌طلبد. البته رابط کاربری یا این که UI چه می باشد؟ در‌این نوشته‌ی علمی میخواهیم معنا رابط کاربری و اصول و عنصرها آن را به شما معرفی کنیم.

رابط کاربری یا این که UI چه میباشد ؟
مهم‌ترین خصوصیت هر مال، قابل به کارگیری بودن آن میباشد. به عنوان مثال زمانی می خواهید یک در را گشوده فرمائید از دستگیره به کار گیری میکنید. سوای دستگیره در گشوده و بسته نمیشود و به همین استدلال قابلیت و امکان به کارگیری ندارد.

هنگامی میخواهید از یک خنجر به کار گیری فرمائید، دسته آن را میگیرید. سوای دسته، بدون چاره بودید تیغه خنجر را با دست بگیرید که هم خطرناک میباشد و هم به کارگیری از آن شل وجود ندارد.

در واقعیت هر چیزی که سبب ساز خواهد شد بتوانیم از یک جنس به کار گیری کنیم، رابط کاربری اسم دارااست.

با این توضیحات، رابط کاربری در زمان تاریخ سوابق دارااست. هر محصولی که انسان ایجاد می‌نماید، قاعدتا بایستی قابل به کار گیری باشد و رابط کاربری داشته باشد.

 

چنان که گفتیم رابط کاربری از قدیم وجود داشت ولی اصطلاح UI یا این که User Interface Design به معنای مدرن در بعد از ظهر کامپیوتر پدید آمد. امروزه UI را فضایی میدانند که تعامل بین آدم و ماشین در آن چهره می دهد. با اشاعه به کار گیری از کامپیوتر و دیگر ابزارهای دیجیتال، علم پباده سازی UI نیز صورت گرفت. دانشی که هدفش ارائه محصولاتی با قابلیت و امکان به کارگیری سهل و آسان به یوزرها میباشد.

طراح UI بدین فکر می کند که هر المان بایستی کجای ورقه قرار بگیرد؟ فرم‌ها چه گونه باشند؟ دکمه ارسال فرم کجا باشد؟ ایرادات چطور به مخاطب نشان داده شوند؟ آیتم‌های مهم را کجا قرار بدهیم که به راحتی چشم شوند؟ و … . یوزرها از لبریز کردن فرم متنفرند! یک ادله این مورد، نوع پباده سازی فرم‌ها میباشد. فیلدهای مختلف، قربت بیش تر از حد آنان به هم و اخذ داده ها بی‌ربط از استفاده کننده، سبب می شود وی فرم را نصفه‌کاره رها نماید.

روی زمینه قابلیت و امکان به کارگیری تاکید میکنم تا پباده سازی UI را با پباده سازی گرافیک نادرست نگیرید.

بیشتر بخوانید :  وبسایت ماهر
تفاوت پباده سازی گرافیک و پباده سازی رابط کاربری چه چیزی است ؟


به جهت وجود واژه و کلمه طراح یا این که پباده سازی، گه گاه رابط کاربری زیرمجموعه هنر و طراحی صفحه قرار می گیرد. مطرح ترین دانش کده‌های دنیا، برای مثال ام آی تی، پباده سازی رابط کاربری را در شاخه علم ها کامپیوتر ارائه می‌نمایند.

درحال حاضر می بایست ببینیم تفاوت پباده سازی گرافیک یا این که پباده سازی بصری Visual Design با پباده سازی UI چه میباشد و چرا نمی‌اقتدار آن را زیرشاخه هنر پباده سازی دانست؟

هر کس رابط کاربری پباده سازی می‌نماید، می بایست با اصول گرافیک شناخت داشته باشد. با این هم اکنون، مقصود اساسی‌اش پباده سازی یک نرم افزار یا این که یک و وبسایت قشنگ وجود ندارد. بلکه می خواهد محصولی پباده سازی نماید که یوزرها بتوانند به سادگی از آن به کارگیری نمایند و به مقصود خویش برسند.

در واقعیت طراح UI از اصول گرافیک و زیبایی‌شناسی در راستای ساخت و ساز کاربری سهل به کار گیری می‌نماید. برای مثال برای این که یک مورد به راحتی در معرض رویت کرد یوزرها قرار بگیرد، از یک رنگ خاص در پباده سازی آن به کارگیری می‌نماید.

برای پر‌نور‌خیس شدن مسئله، تارنما‌هایی را به حافظه بیاورید که ظواهر خوب و کاربری بد دارا‌هستند. برای مثال وب سایت‌هایی با رنگ‌بندی قشنگ که پباده سازی منوی آنان پیچیده میباشد. برای کشف کردن یک گزینه خاص یوزرها را ناچار به زدن یک‌سری کلیک می‌نمایند یا این که سبب سردرگمی آن ها میگردند.

پباده سازی گرافیک خوب یعنی وبسایت یا این که اپلیکیشن می بایست خوشگل باشد، پباده سازی UI خوب یعنی عمل با اپ بایستی معمولی باشد.

 

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 616 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 19:53


UI و UX در طراحی وب چه چیزی است؟ در ساخت سایت دو کلمه و واژه UX و UI  طراحي سايت در مشهد بسیار به کارگیری میگردد و تیتر شغلی بعضی از طراحان وبسایت UX Designer و برخی دیگر UI Designer هست. تفاوت این دو در کجاست که در‌این نوشته‌ی علمی کوشش دارم تفاوت در بین این دو گزینه را کاملا برای شما واضح سازی نمایم. به طور بسیار معمولی UI که مخفف User Interface design است بخشی از طرح هست که هنگامی که استفاده کننده در حالا رویت سایت می‌باشد آن را مشاهده می کند و UX که مخفف User Experience design می‌باشد به تجربه مخاطب از رویت وبسایت گفته می بشود.  
UI چه میباشد؟
کلمه و واژه اختصاری UI خلاصه گردیده‌ی User Interface میباشد خوب همونطور که میدونید UI یا این که رابط کاربری سمت بصری ساخت وب سایت به اکانت میاد یعنی اون چیزی که مخاطب میبینه . به صورت خلاصه رابط کاربری یا این که همون Ul مشتمل بر همگی‌ی المان‌های دیداری می گردد که موقع فعالیت با یک سایت یا این که اپ با آن روبرو می شوید. یک رابط کاربری با جلوه‌های تصویری و روش‌های متعدد کارایی می‌نماید محتوا و ابزار را به استفاده کننده ارائه نماید و اون مشغول خودش کنه.
UX چه چیزی است ؟
UX یا این که تجربه کاری ، در طرف دیگه داستان قرار داره و اون چیزیه که از خارج بایستی شیوه تامل  انجام بشه . طراحان تجربه مخاطب یا این که در واقع به عبارتی UX designerها کل عملکرد خودشون رو میکنند تا شایسته ترین شکل شناخت برای یک استفاده کننده با فرآورده و خدمتی را مهیا کنن. این قضیه فرمول یا این که قاعده خاصی نداره و متناسب با هریک خاص راهکار و نحوه های مختلف و متفاوت و زمانبری مو جود میباشد. درواقع یک ( طراح استفاده کننده )مجموع خطاها و نیاز های مخاطب از دید کلامی و لغتی و همینطور از حیث مخاطب پسندی و ظواهر گرافیکی بودن اوت رو چک می نمایند و همت میکنن این ایرادات رو رفع کنن تا در غایت به شایسته ترین تجربه کاربری یا این که به عبارتی best user experience دست پیدا کنن.

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت: 22:22


در شرایطی که تا به درحال حاضر برای ساخت سایت مبادرت کرده باشید، اسم CMS یا این که سیستم مدیر محتوا را  طراحی سایت در مشهد  شنیده‌اید. نحوه‌ها و لهجه‌های نرم افزار‌نویسی بخش اعظمی برای ساخت سایت وجود داراست. هر که سازه به نیاز و تخصص خویش، روشی را تعیین می‌نماید. برای داشتن یک گزینش مطلوب، می بایست طرز‌های متفاوت را بشناسید و خصوصیت‌های هرکدام را بدانید. در نوشته ی علمی‌های پیشین، مزایا و معایب طراحی وب منحصر را تحلیل کردیم. در‌این نوشته‌ی‌علمی به نظارت گونه های سیستم های رئیس محتوا می پردازیم و مهم ترین‌ها را معرفی میکنیم.

سیستم مدیر محتوا یا این که CMS چه می باشد؟
همان گونه که از نامش پیدا میباشد، CMS یا این که Content Management System سیستمی میباشد که توسط آن محتوای تارنما خویش را رئیس می کنید. طبق این تعریف و تمجید، تارنما‌های داینامیک یا این که پویا به CMS نیاز دارا هستند.

با به کار گیری از اشکال سیستم های مدیر محتوا می توانید محتوای وبسایت خویش را به راحتی و فارغ از نیاز به داشتن علم اپلیکیشن‌نویسی و تایپ کردن کد، تغییر تحول بدهید. این سیستم‌ها، قابل انعطاف‌افزارهایی میباشند که روی سرور نصب میگردند و قابلیت و امکان تغییر‌و تحول نصیب‌های متفاوت وب سایت را در اختیارتان می گذارند.

معرفی اشکال سیستم های رئیس محتوا
معرفی اشکال سیستم های رئیس محتوا
CMS ها به دو نوع کلی کد گشوده و SAAS تقسیم می گردند.

سیستم رئیس محتوای کد گشوده یا این که Open Source به قابل انعطاف‌افزارهای رایگانی گفته میگردد که کدهای آن در دسترس و قابل تغییر و تحول و بسط می باشند. این دسترسی سبب ساز میگردد بتوانید هر تغییری که دوست دارید در وبسایت خویش اعمال نمائید. در موقعیت معمولی بدین خصوصیت نیازی ندارید. معمولا قالب‌های فراهم پاسخگوی نیاز کلیه یوزرها می‌باشند. فقط در‌حالتی که که بخواهید برای یک کسب‌وکار عظیم تارنما پباده سازی فرمایید، ممکن میباشد به تغییر و تحول و توسعه و گسترش کدها نیاز داشته باشید.

خصوصیت مثبت قابل انعطاف‌افزارهای متن گشوده یا این که کد گشوده این میباشد که یوزرها و کارشناسان اکثری در سراسر عالم به آن دسترسی دارا هستند. براین اساس، هر روز پلاگین‌های بیشتری برای آنها ارائه می‌گردد. می‌اقتدار بیان کرد این سیرتکامل قابل انعطاف‌افزارها از نوعی خرد جمعی سود می برند.

سیستم رئیس محتوای اشتراکی یا این که Software As A Service یا این که SAAS با اسم‌های خدمت اشتراکی یا این که اجاره برنامه نیز شناخته می گردد. این نوع سیستم‌ها شبیه قابل انعطاف‌افزارهای متن گشوده فعالیت می‌نمایند ولی اذن دسترسی به کدها را به یوزرها نمی‌دهند. اشتراک این سیستم‌ها را بایستی از کمپانی‌های ارائه‌دهنده خریداری نمایید. هزینه به طور هر ساله یا این که ماهانه یا این که بسته مال به حساب آوردن می شود. هزینه اشتراک قابل انعطاف‌افزاهای SAAS مشتمل بر هزینه هاست، پباده سازی قالب، پشتیبانی و … می شود. نیازی به پرداخت هزینه غیروابسته برای این موردها وجود ندارد. به‌این نوع سیستم‌ها تارنما‌ساز هم گفته میگردد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 203 تاريخ : يکشنبه 9 آذر 1399 ساعت: 19:23


ورزش در مجموع مجموعه های طراحی سایت در مشهد  سنی هوا داران خاص خویش را داراست و هوا داران به آن خیل کثیری از جامعه را دربرگیرنده میگردند. طراحی وب سالن ورزشی قابلیت استعمال از پتانسیل فراوان این مجموعه کثیر از مخاطبان را در چنگ شما قرار خواهد بخشید. تبلیغات یک کدام از بخشها و عمل های مهم هر سالن ورزشی میباشد. به این ترتیب باشگاههای ورزشی نیاز دارا‌هستند تا در کنار شیوه های سنتی تبلیغاتی، با طراحی وب سالن ورزشی مختص خویش، گستره کار های خویش را آپ دیت کرده و توسعه دهد.

ولی شفاف میباشد که نباید به ساخت وب سایت سالن ورزشی فقط به رویت کرد یک ابزار تبلیغاتی نگریست بلکه اکثری از عمل های باشگاه در قالب طراحی وب سالن ورزشی قادر است به صورت به طور کامل پویا و هدفمند اداره خواهد شد.درحال حاضر صرفنظر از این که شما عشق مند به کدامیک از حرفه های ورزشی باشید.

 

طراحی وب سایت سالن ورزشی می بایست صفحه های تحت را مشتمل بر گردد:
شیت معرفی بی نقص باشگاه، دربرگیرنده تاریخچه احداث، بنیانگذاران، افتخارآفرینان و گواهینامه های کسب گردیده
ورقه اکران بی نقص امکانات و تجهیزات مو جود در باشگاه به یاور تصاویر
شیت معرفی اعضاء، مربیان، فریم فنی، سابقه و درجه های ورزشی آنها
ورقه عضویت در باشگاه از روش وبسایت و قابلیت پرداخت غیر حضوری یا این که آنلاین شهریه عضویت
کاغذ خبر ها و مقاله‌ها
برگه یادگرفتن از روش ویدئو های صوتی و تصویری بار گذاری گردیده در وب سایت


طراحی وب سایت سالن ورزشی

 


با شرح مختصری که برشمردیم طراحی وب سالن ورزشی محدودیت های هنگامی و مکانی یک باشگاه سنتی را از در بین برداشته و در کنار پویایی، رونق اقتصادی را نیز برای باشگاه به ارمغان خواهد آورد. تحقق آرزوها و مقصود شما از طراحی وب سالن ورزشی در تیم استفاده ابزار مطلوب در ساخت سایت خواهد بود. ما در کمپانی فراکارانت باتجربه قریب به دو ده سال عمل در عرصه طراحی وب این ابزار را در چنگ شما قرار میدهیم و تا حصول سود مناسب با پشتیبانی حاذق در کنار شما خوا‌هیم بود.

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 623 تاريخ : پنجشنبه 6 آذر 1399 ساعت: 20:22


با اعتنا به تجربه کاری خودم در سمت و سوی های متعدد : طراحی سایت در مشهد    فریلنسر ، طراح تارنما بومی در کمپانی، مدیریت دیجیتال مارکتینگ ایزی اینترنت قصد دارم سوالاتی که بسیار اهمیت دارا هستند پیش از مراحل طراحی وب سایت رو با هم تحلیل کنیم ، فراموش نکنید مهم‌ترین استدلال پیروزی و گزینش رمز نوشت پروژه طراحی وب همینطور ساخت‌و‌ساز شعور و رابطه درست در بین پیمانکار و کارفرمای پروژه را جواب این سوالهای معین خواهد کرد ،

این سوال های به ما اذن می­ دهد که:

از کسب و فعالیت خویش شعور قابل قبولی پیداکنیم و بفهمیم که مخاطبان مان چه اشخاصی می‌باشند و در‌پی چه می­ باشند.
شعاری متناسب با نیازهای مشتریان بسازیم اینترنت سایتی ساخت و ساز کنیم که انتظارات آن‌ها را برآورده سازد.
سایتی پباده سازی کنیم که برای ورود به بازار آنلاین فراهم باشد و به قیمت های مهم کسب و عمل و دیده ­انداز پایبند باشد.
مقصود گذاری
توقعات و آرزوها
دامین و هاستینگ
نوع سایت
پباده سازی گرافیکی
محتویات
طراحی وب سایت
تجهیزات
seo
«طراحی وب سایت» فقط ساختن یک ابزار جانبی یا این که یک کاتالوگ دیجیتال برای بالا بردن پرستیژ کاری وجود ندارد. زمانی از «طراحی وب» کلام می کنیم یعنی داشتن سرقفلی یک مغازه قانونی، تماما منحصر به فرد با مالکیت و دسترسی دایم در وب. جایی که با اعتماد و افتخار بتوانید به آن توکل نمایید و تجهیزات آن را توسعه و گسترش دهید. یک وب سایت خوب کارآمد توشه متعددی از هزینه‌های بازاریابی، تبلیغات، پشتیبانی و ارتباط ها همگانی را به عهده خواهد گرفت، حتی در‌صورتی‌که مقصود شما کسب درآمد بدون واسطه نباشد.

شما می بایست پیش از استارت فرایند ساخت سایت با جواب بدین سوال ها پروژه خویش رو تعریف‌و‌تمجید فرمائید و درواقع این نقطه آغاز و سنگ مبنای ساخت سایت شما خواهد بود ، همینطور با دقت به اهمیت تبلیغات اینترنتی و شیوه دیجیتال مارکتینگ می بایست جهت گیری ساخت وب سایت شما به سمت طراحی وب سایت با شیوه دیجیتال مارکتینگ باشد.

 

غرض گذاری
مقصود از ساخت وب سایت تازه چه چیزی است؟ انتخاب مقصود مهمترین و ابتدایی ترین مرحله برای آغاز هر کاری بوده و نقشه رویه را برای ما مشخص و معلوم می نماید، شما ممکن میباشد با ساخت و ساز تارنما در‌پی هدف ها متنوعی زیرا ارتقا سهم بازار، ارتقاء فروش، رابطه با مشتریان بالقوه، ارتقا دوراندیشی از مارک و … باشید.
مخاطبان هدفتان (Target Market) را مشخص و معلوم نمایید. خواسته از مخاطبان مقصود به عبارتی افرادی میباشد که به احتمال زیاد به فرآورده یا این که خدمتی که ارائه میکنید عشق نشان میدهند.
بها های اصلی کسب و فعالیت / کمپانی شما چه می‌باشد و چه‌طور آن‌ها را به بازدیدکنندگانتان معرفی می­ فرمائید؟
چه چیز شمارا از رقبایتان متمایز می­ نماید؟ این مزیت رقابتی می‌تواند دربرگیرنده مواقعی مثل هزینه کمتر، تنوع بیشتر، سرعت ارسال، دقت به مشتری، کارکنان کارشناس و … باشد.
چرا عموم می بایست به مکان رقبای تان با شما فعالیت نمایند؟ آشنایی و گسترش مزیت رقابتی به یار شناسایی نقاط ضعف رقبا به مخاطبان تان امداد می نماید تا دلیلی برای گزینش شما از دربین هزاران حریف فعال دراین مورد بدهد.
دوران موردنظر شما برای اتمام پروژه چقدر میباشد؟ در صورتی‌که قصد بازطراحی سایتتان را دارااست، انگیزه تمایل به بازطراحی سایت شما چه چیزی است؟ ریسپانسیو یا این که responsive یا این که واکنشگرا نبودن وب سایت فعلی ، سابق و دموده شدن طراحی صفحه گرافیکی ، رنج عمل کردن با پانل ادمین ، خوشگل نبودن و به هم ریختگی گرافیکی ، .CMS محدودیت های فنی اپلیکیشن ، عدم پشتیبانی پاسخگوی کمپانی طراح قبل، عدم رابطه و دسترسی به طراح پیشین ،هک شدن و ضعف امنیتی تارنما فعلی ، فرمان از بالا و از طرف مدیریت یت ، تصمیم برای بهبود شرایط سئوی آن.
توقعات و انتظارات شما از وبسایت تازه تان چه می‌باشد؟ به عنوان مثال : بازاریابی اینترنتی یا این که دیجیتال مارکتینگ و یافتن مشتریان نو، معرفی کاتالوگی و آگهی، مغازه اینترنتی و تجارت الکترونیک،  برندسازی اینترنتی و بهبود وجهه، تسهیل فرایندهای کاری و گردش داده، پاسخگویی، پشتیبانی علاقه مندان و مشتریان، مرتبه آوردن وبسایت در مسابقات و رقابتها، درآمدزایی از وبسایت، مراوده با برندهای جهانی، بهبود و افزایش درجه seo.


توقعات و آرزوها
آیا طرح، آیتم یا این که خصوصیت خاصی درین وبسایت ها وجود دارااست که بخواهید در وب سایت خویش نیز بگنجانید؟
چه مواقعی در دیگر اینترنت سایتها چشم­اید و حقیقتا آن ها را دوست داشته­اید؟ این فعالیت به بنچ مارکینگ (bench marking) یا این که الگوبرداری از شایسته ترین اقدامات بقیه سازمان ها و تارنما ها که به افزایش عملکرد سازمان می انجامد، یاری می نماید.
چه مواقعی در دیگر سایت ها چشم ­اید و حقیقتا از آنان متنفر بوده­ اید؟
3 آیتم که در ساخت وب سایت نو شما بیشترین اهمیت را دارا‌هستند، اسم ببرید. گزینش حق تقدم ها در مرحله قبل از طراحی سایت به صرفه جویی در هزینه، دوران و دستیابی به هدف ها با حق تقدم بیشتر در کمترین مقطع امداد می نماید.
3 آیتم که در طراحی سایت تازه شما کمترین اهمیت را دارا‌هستند، اسم ببرید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 621 تاريخ : دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت: 20:50